close
從朋友那裡看到這個很喜歡的連結,
What City Do You Belong In?
按這裡

我的結果如下:
You Belong in Rome
You're a big city soul with a small town heart Which is why you're attracted to the romance of Rome Strolling down picture perfect streets, cappuccino in hand And gorgeous Italian people - could life get any better?

怪不得,
我會從大學開始,
就一直一直,這麼這麼的,
想要去義大利,
難道,這就是聲樂家的命運?

只可惜,到現在......還沒去過。
怪不得,到現在......也當不了聲樂家。


老公的結果跟我不一樣,他的是:

You Belong in New York City
You're the energetic, ambitious type. And only NYC is fast enough for you. Maybe you'll set yourself up with a killer career Or simply take in all the city has to offer.


我說朱先生,
你看我對你多麼好?我都帶你去紐約看王建民了,
你什麼時候要帶我去羅馬聽歌劇?





arrow
arrow
    全站熱搜

    wung0831 發表在 痞客邦 留言(6) 人氣()